Volné pozice

Asistent/ka v oblasti certifikace IT služeb

 

 NÁPLŇ PRÁCE:

  • Administrativní podpora oddělení – příprava, správa a zpracování podkladů.
  • Správa a aktualizace dat v interních systémech (CRM, SharePoint, databáze zákazníků, evidence zakázek).
  • Spolupráce s manažerem produktu a Key Account Specialistou.
  • Podpora při realizaci projektů (i v rámci EU).

 

POŽADUJEME:

  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou.
  • Znalost angličtiny minimálně na úrovni B2 (slovem i písmem).
  • Dobrá uživatelská znalost MS Word, Excel, Outlook a MS Teams.
  • Zájem o oblast IT a kybernetické bezpečnosti.
  • Samostatnost, pečlivost, komunikační schopnosti.

 

NABÍZÍME:

  • Zázemí stabilní české společnosti s unikátním know-how, která oslaví 100 let od založení.
  • Práci na DPČ s hodinovou sazbou.
  • Možnost kariérního a odborného růstu a přechodu na pracovní poměr.
  • Po dohodě s nadřízeným občas home office.
  • Dotované závodní stravování.

 

Nástup:

Dle dohody.

 

Lokalita:

Praha 8 – Troja

 

Zaslat můj životopis    Zpracování osobních údajů
Zaslat můj životopis   Zasláním Vašeho životopisu dáváte EZÚ, s.p. souhlas se zpracováním a uchováváním Vašich osobních údajů v personální databázi v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů. Toto zpracování a uchování slouží výhradně za účelem získání zaměstnance, a to v rozsahu nezbytném pro průběh výběrového řízení. Váš souhlas platí až do jeho odvolání, nejdéle však po dobu 1 roku od jeho zaslání. Zároveň prohlašujete, že všechny Vámi uvedené údaje jsou pravdivé.
EZÚ nehradí náklady uchazečů spojené s jejich účastí ve výběrovém řízeni na tuto pozici.

Pozice Vám nevyhovuje? Podívejte se na další!

Zpět do kategorie