Asistent/ka v oblasti certifikace IT služeb
NÁPLŇ PRÁCE:
- Administrativní podpora oddělení – příprava, správa a zpracování podkladů.
- Správa a aktualizace dat v interních systémech (CRM, SharePoint, databáze zákazníků, evidence zakázek).
- Spolupráce s manažerem produktu a Key Account Specialistou.
- Podpora při realizaci projektů (i v rámci EU).
POŽADUJEME:
- Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou.
- Znalost angličtiny minimálně na úrovni B2 (slovem i písmem).
- Dobrá uživatelská znalost MS Word, Excel, Outlook a MS Teams.
- Zájem o oblast IT a kybernetické bezpečnosti.
- Samostatnost, pečlivost, komunikační schopnosti.
NABÍZÍME:
- Zázemí stabilní české společnosti s unikátním know-how, která oslaví 100 let od založení.
- Práci na DPČ s hodinovou sazbou.
- Možnost kariérního a odborného růstu a přechodu na pracovní poměr.
- Po dohodě s nadřízeným občas home office.
- Dotované závodní stravování.
Nástup:
Dle dohody.
Lokalita:
Praha 8 – Troja
Pozice Vám nevyhovuje? Podívejte se na další!
Zpět do kategorie